Godjul

Jaha nu är julen snart över men det är kanske just det jag behöver. Orkar faktiskt inte med mer julmat nu för nu vill jag ha riktigt kött från kossan mu, haha Gud vad jag är rolig nu! Massa fina klappar jag fått det är nästan så jag inte kan förstå hur bra jag står. Det är faktiskt ganska trevlig att träffa släkt, men nej dom är inte perfekt. Det är ju tur att det bara är jul en gång om året annars skulle jag nog rusa till spåret.. Igår vare fest på hotellet och det var riktigt roligt nästan helt oroligt! Träffade massa människor jag saknat! Riktigt fint! Snurr i skallen vare lagom om jag tror faktiskt jag skulle behöva en minnesbomb! Lite synd vare om mig eftersom jag tappade bort en garderobs grej, och fick ej min jacka! Men till slut efter många tjat från mina fina vänner och pustande fick jag äntligen min canada gooooosuareeeee. Ensam hem gick jag sen, det var ju tur att jag hittade hem! Godjul från mig hoppas ni alla åtminstone fått EN grej ;* Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0