I smoke my cigarettes with style

Jo, alltså jag vet! Jag har sagt att jag aldrig skulle skaffa blogg men vad gör man när man inte kan sova och ligger och läser massa bloggar... och tänker.. ska nog fan testa det ändå ;).
Okej ska göra som allaaa andra nu då, idag har jag hjälp min far att måla lite i trädgården!  Sjukt jobbigt, tror jag blivit hel ner degad av att vara ensam hemma hela tiden. Ligger i soffan och gör såå mycket.
Men senare på kvällen och jag och min familj in till jkpg och kollade på filmen Knight and day, och den var sjukt skön! Jag älskar Cameron Diaz, även Tom Cruise var riktigt skön i denna filmen. Dessa två spelade bra tillsammans.
Men nu känner jag att det var allt för ikväll (natt) Kanske fortsätter! Får se...
Puss godnatt

snyggemelinn som fotat mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0