river en vacker dröm


älskar denna bilden på mig och min syster!
Ligger i soffan just nu jämte min syster som är lugn faktiskt, inte arg, slås inte, eller ngt :)
Igår vare mys med godis och popcorn, buuusigt! Lite senare idag ska jag and la familia in till jkpg och kolla på våran favorit jesper! Heja Hv till seger förhoppningsvis ;) men hoppas alla min vänner hade det trevligt igår! Nuuu taggar vi gärnet inför min mydighetsdag,wooowwoowowoow!
Puss vi hörs

Jag kommer göra dig besviken
Jag kan inte stanna länge
Vill inte ha ett honky-tonk liv för alltid
Ingenting varar för evigt
River en vacker dröm
Alla vill se dig dala nu som Håkan Hellström
Jag trodde aldrig jag skulle stanna så länge

håkan ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0