T-G-I-F

aa sitter på min bros dator, så förväntade mig inga bättre bilder än sådana här....nörd!
walla, sitter här nöjd och sådär! har duschat och gjort mig i ordning och även städat mitt rum, snart kommer maamma och då ska vi ner till telia och hämtaa min iphone 4 :') sen efter det bär det av till Lovisa för lite födelsedagsmiddag and so on! men jag ska dock inte festa, jag gillar ju egentligen inte det där med alkohol och känner att ngn måste vara vuxen och avstå ikväll, så istället myser jag med söt.
har på mig nu:
- grå hatt från bikbok
- randig kofta från HM
-lackleggings från Kapphal
-ring från indiska
-halsband från- gina trico!
underkläder- mouhahaha

Kommentarer
Postat av: adamo

bra blogg frida!

Kul att få veta vad du har på dig för kläder och var du ha köpt dom!

Fortsätt i samma stil.

/adamo

2010-10-01 @ 23:56:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0