the bitch is back

hehehe elller hur.
Jaha då är man tillbaka i nässjö men kan ju säga att igår tog den en för jävla lång tid innan jag kom hem, tåget blev försenat en tinme. så när jag kom hem hade jag 15 min på mig att äta, byta kläder och ta nästa tåg till jkpg för utgång. vilket var jävligt värt hur gött som helst! även ganska gött när vi hade hinkar på vårt bord hela tiden fullt med massor av olika drycker,hehe! och vi kom överens om att allt var hattens förtjänst. det lockade till sig mycket haha. denna kvällen blir det att fira jonna IGEN men hemma hos henne. dock ska jag chlla för har match på söndag :D:D:D:D  as gött! ses
puss mami

Kommentarer
Postat av: L I K E S O F I E [foto]

God morgon, hur är det med dig idag? :)

2011-02-27 @ 10:51:43
URL: http://likesofiie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0