Everyday I'm shuffelin

Okej nu har jag lite tid över så tänkte blogga lite i min ytterst intressanta blogg..
Snart drar vi iväg till napa och studenten!
Men innan : svenska tal
Svenska artikel
Läsa novell(engelska)
3 matteprov
Naturinlämning
Naturredovisning
Marknadsföring
Missat ngt?
KILL ME NOW.
jag har ju fan ingen lust att plugga .... fan. Måste sätta mig ner med mitt svenskatal nu, skicka in naturen och även komma någon vart med marknadsföringen så jag kan bocka av saker från listan..
Nu vill jag bara träna, mem blir gym ikväll med ruth iallafall.
Jens är go, så jävla go :) hehehe.

Kommentarer
Postat av: isabella

årsredovisning hehehehe (du missade)

2011-05-05 @ 22:01:17
URL: http://isabellajberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0