Fotboll

Ligger och kollar på
Roma - Milan.
Tänk om man hade haft samma spel sinne som Zlatan. Fan vad gött det hade varit, då hade man kunnat gå hur långt som helst. Men just nu går det lite trögt på fotbolls fronten. Just därför jag ligger hemma idag, för att kunna va riktigt jävla utvilad tills imon. För jag måste verkligen prestera. Har haft en sån sjukt prestations ångest nu. Känner mig pissdålig när jag egentligen kanske utvecklas som mest nu. Haha ett fotbollsinlägg. Det gillar ni vaaaa.
Men detta går i mitt huvud konstant.
Blir ledsen på mig själv och jävligt besviken. Man ska åka glad från träningen, inte ledsen så man bara vill gråta för man anser sig själv oduglig. Oh jävlar dax att sluta nu. Haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0